Reklamace, vrácení zboží | Hopla

Hračky podle typu

Podle věku

Podle značky

Akce a novinky

Reklamace, vrácení zboží

Reklamace, vrácení zboží

1.   ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA

1.1.    Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

1.2.    Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

1.2.1.    má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

1.2.2.    se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

1.2.3.    zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

1.2.4.    je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

1.2.5.    zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

1.3.    Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

1.4.    Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

1.5.    Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.  

1.6.    Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí.

Dejte nám prosím vědět, na email  info@hoplahracky.cz jaké zboží a z jaké objednávky vracíte. Do baličku napište číslo objednávky a balíček odešlete na adresu:

EduCreativ s.r.o.

Švermova 1612/23,

911 05 Trenčín

info@hoplahracky.cz

UPOZORNĚNÍ:
Nezasílejte do zásilkoven a jiných výdejních míst.

Přiložte kopii faktury, nebo vyplněný reklamační list,  popis závady a číslo Vašeho bankovního účtu pro případné vrácení peněz.

REKLAMACE:

V případě reklamace postupujte stejně jako u vrácení zboží.

Reklamaci nezasílejte na dobírku, taková zásilka nebude převzata.

Pro rychlejší vyřízení reklamace vyplňte reklamační list, ke stažení zde REKLAMAČNÍ LIST.

Pokud si něčím nejste jistí, rádi vám poradíme na čísle +420 775 757 722

 

Nezávadné materiály

Hygienicky nezávadné, testované a certifikované podle norem EU!

V ČEM JSME VÝJIMEČNÍ?

Poradenství, inovativnost a široký výběr edukativních hraček!

Rychlé dodání

Doručíme Vám balík i do 24 hodin, kdekoli v Česku!